Not Banner
ברוך הבא
אורח

חיפוש מהיר
כרטיס אישי
ש:
איך פותחים כרטיס אישי?
ת:
בדף הבית, בצד שמאל למעלה, הקלק על "הרשמה לאתר". יפתח דף רישום. מלא את הפרטים המבוקשים לפי ההוראות. בדף הראשון של ההרשמה כל השדות הם חובה. את יתר הדפים ניתן להשלים במועד מאוחר יותר.
המערכת שולחת באופן אוטומטי מייל לתיבת הדואר שאיתה נרשמת. כדי שהחשבון יהיה פעיל יש לפתוח מייל זה ולהקליק על הקישור המצורף.
ש:
פתחתי כרטיס אבל אני לא מצליח להיכנס לאתר.
ת:
כנראה שלא הפעלת את החשבון. יש לגשת למייל ההפעלה שנשלח לכתובת איתה נרשמת וללחוץ על הקישור המצורף. פעולה זו נקראת "אקטיבציה" ורק לאחר שנעשתה ניתן להשתמש בכרטיס. הפעולה נועדה לבדוק שכתובת המייל שנתת פעילה.
ש:
איך מעדכנים את הכרטיס האישי?
ת:
בתפריט העליון הקלק על "ניהול חשבון".
כדי לראות איך הכרטיס שלך נראה למשתמשי האתר לחץ על "צפה בכרטיס שלך".
כדי לעדכן את הפרטים לחץ על "עריכת פרופיל".
כדי להוסיף/למחוק תמונה לחץ על "עריכת תמונה".
כדי לשלוח את תעודת הזהות לחץ על "עדכון תעודה".
כדי לשמור את השינויים יש ללחוץ על "עדכן" בסיום כל אחת מהפעולות הנ"ל.
ש:
מה זו רשימת המועדפים?
ת:
לרשימה זו ניתן לצרף כרטיסים של חברים שלנו, או של מי שהיינו רוצים שיהיו...
ניתן להציג את החבר המועדף בכרטיס האישי כך שכולם יוכלו לראות שהוא נמצא ברשימת המועדפים שלי. ניתן גם לבחור שלא להציגו בכרטיס.
בכל מקרה, ברגע שצרפנו חבר לרשימת המועדפים נופיע ברשימת "צרפו אותי למועדפים" בחשבון שלו וכך הוא ידע שצרפנו אותו למועדפינו.
ש:
איך מוסיפים או מוחקים תמונה?
ת:
בתפריט העליון בוחרים את "נהול חשבון".
במשבצת "עריכת פרופיל" מקליקים על "עריכת תמונות".
ניתן לצרף עד 4 תמונות לכרטיס. התמונות צריכות להיות מסוג JPG, רצוי בנפח של לא יותר מ-250K.
ניתן לקבוע איזו מתוך התמונות תהיה התמונה הראשית שתופיעה בגדול.
בכל עת ניתן לשנות את קביעת התמונה הראשית, למחוק ולצרף תמונות חדשות.
הודעות
ש:
איך מוחקים הודעה?
ת:
יש לסמן אתהמשבצת שמצד שמאל להודעה (עכבר על המשבצת וקליק עם לחצן ימני), לאחר מכן לבחור את "מחק הודעות מוסמנות".
מחיקת ההודעה מעבירה אותה לתיקית הודעות מחוקות.
כל זמן שהיא נמצאת שם ניתן לשחזר אותה. לאחר 30 יום היא תימחק אוטומטית ע"י המערכת באופן סופי.
ש:
כיצד פותחים הודעה?
ת:
הקלק על "פתיחת הודעה" בשורה המתאימה.
חיפוש
ש:
איך משנים העדפות חיפוש?
ת:
נכנסים ל"חיפוש" ומקליקים על "העדפות חיפוש", נפתח טופס עם כל הקריטריונים למיון. ניתן לגשת לכל אחד מהשדות ולשנות את הסימון. בסיום התהליך יש להקליק על "שמור/חפש" כדי לשמור את ההגדרות החדשות.
כרטיס אישי
ש:
איך אני צופה בכרטיס שלי?
ת:
יש להיכנס ל "ניהול חשבון" , בתפריט הירוק העליון, לאחר מכן להקליק על "צפה בכרטיס שלי".
אנא וודא כי נכנסת לאתר דרך "כניסת חברים" והכינוי שלך מופיע מתחת ל"הרוך הבא".
ניהול רשימות
ש:
איך מכניסים או מוציאים חבר לרשימת המועדפים?
ת:
פותחים את כרטיסו האישי של החבר ומקליקים על "הוספה לחברים". תיפתח תיבת שאלה "האם להציג חבר זה בכרטיס שלך?".
בחירה ב" ok" פרושה הצגת החבר המועדף בכרטיס שלך באופן גלוי. כל מי שיפתח את כרטיסך יוכל לראות כי החבר מופיע אצלך במועדפים.
בחירה ב"cancel" פרושה הכנסת החבר לרשימת המועדפים באופן נסתר, כלומר הוא לא יהיה מוצג בכרטיס שלך ורק הוא ידע שהכנסת אותו לרשימת המועדפים.
לביטול פותחים את רשימת המועדפים, מאתרים את החבר ברשימה ומקליקים על "הסר מהרשימה".
ש:
מה זו "רשימה שחורה"?
ת:
הרשימה השחורה היא רשימת החברים שהקשר איתם נחסם ביוזמתך. חבר שמופיע ברשימה השחורה שלך לא יוכל לשלוח לך הודעות או לפנות אליך בצ'אט.
ש:
איך מכניסים חבר לרשימה השחורה?
ת:
ניתן להכניס מישהו לרשימה זו רק לאחר שכבר יצר איתך קשר.
דרך הודעה - פותחים את ההודעה שקבלת ממנו ומקליקים על האפשרות "הוסף לרשימה השחורה".
דרך הצ'אט - כאשר החבר פונה אליך בצ'אט מקליקים על האפשרות "חסום".
ש:
איך משנים את הצגת המועדף בכרטיס?
ת:
נכנסים לניהול חשבון ומשם לנהול רשימת מועדפים.
תיפתח רשימת כל הכרטיסים שברשימה.
בכל כרטיס יש אפשרות לשנות את אופן ההצגה בכרטיס. אם החבר מוצג בכרטיס תופיע האפשרות "אל תציג בכרטיס" וההיפך.
ש:
איך מוציאים חבר מהרשימה השחורה?
ת:
נכנסים לניהול רשימה שחורה דרך ניהול חשבון, בוחרים באפשרות המתאימה בכרטיס האישי של החבר.
הודעות
ש:
איך אפשר לדעת אם הודעה ששלחתי נקראה?
ת:
יש להיכנס לתיבת ההודעות באתר – תפריט ראשי – "הודעות" ולבחור את התיקיה "דאר יוצא".
מוצגת רשימת ההודעות שנשלחו.
אם בשורת ההודעה יש סמל של מעטפה פתוחה – ההודעה נקראה.
אם המעטפה סגורה – ההודעה לא נקראה.
חיפוש
ש:
איך קובעים את הגדרות החיפוש?
ת:
נכנסים ל"חיפוש" ומקליקים על "העדפות חיפוש". נפתח טופס שכולל את כל האפשרויות שמופיעות בטופס ההרשמה.
יש לסמן את הרצויים.
טכני
ש:
שכחתי את סיסמת הכניסה שלי לאתר.
ת:
בדף הכניסה, מתחת לפרטי הדוא"ל יש קישור "שכחתי סיסמה". מלא את כתובת המייל שנרשמת איתה ולחץ על הקישור. הסיסמה תישלח אליך במייל.
ש:
אני מעוניין להחליף סיסמה.
ת:
הכנס לאתר עם סיסמתך הנוכחית, גש לדף "נהול חשבון" ובחר ב "עריכת פרופיל". בדף "פרטים ראשוניים" שיפתח מלא את סיסמתך החדשה. מעתה והלאה תוכל להיכנס רק עם הסיסמה החדשה.
ש:
מה זה "הקפאת חשבון" ואיך מבצעים זאת?
ת:
אם ברצונך להשעות את פעילותך באתר מסיבה כלשהיא, יש באפשרותך להקפיא את החשבון שלך. בזמן ההקפאה הפרופיל שלך לא יוצג בתוצאות חיפוש של חברים אחרים באתר ולא יהיה אפשר ליצור איתך קשר דרך האתר.
כדי להקפיא את החשבון יש להיכנס ל"נהול חשבון", הקפאת כרטיס ולאשר את ההקפאה.
כדי לבטל הקפאה יש להיכנס מחדש לאתר, החשבון יופשר אוטומטית.
חשבון שמוקפא במשך חצי שנה ימחק אוטומטית ע"י המערכת.
ש:
כאשר אני מנסה לפתוח הודעה או צ'אט אני נתקל בהודעה על "חוסם פופאפים" והנסיון נכשל.
מה זה "חוסם פופאפים" ומה אפשר לעשות?
ת:
חוסם פופאפים הוא חלק מהדפדפן (אינטרנט אקספלורר). שינוי הגדרות החוסם מתבצע דרך "כלים" בתפריט הדפדפן. ממליצה להתייעץ בעניין עם איש מחשבים מקצועי.
ארועים
ש:
מה זה "האירועים שלכם"?
ת:
מטרתו העיקרית של האתר היא לספק חלופה לשיטת ההיכרויות הידועה כ"בליינד דייט". לשם כך קיימים האירועים בהם ניתן להיפגש ולהכיר. בנוסף לאירועים אותם תיזום ותשווק הנהלת האתר, אנו מזמינים את החברים ליזום אירועים פרטיים ולפרסם אותם באתר.
ש:
איך נרשמים לאירוע?
ת:
מקליקים על האירוע המבוקש.
בפינה הימנית למעלה יש קישור בשם :"הרשמה".
יש להקליק על הקישור ולהמשיך לפי ההוראות.
בדך האירועים יש פירוט נרחב של נוהלי הרישום.
מומלץ לקרוא!
ש:
איך צופים בתמונות מאירועים?
ת:
יש לגלול למטה את דף האירועים עד שמגיעים ל"אירועי עבר". לחפש את האירוע המבוקש, להקליק על הכותרת.
נפתח דף האירוע - לגלול עד לתחתית הדף ולהיכנס לקישור "גלרית התמונות".
את התמונות האלו יכולים לראות רק מי שרשום באתר ונכנס כחבר, הן חסומות לצפיה ע"י אורחים.